Pirita Pärssinen oli kouluttamassa. Otettiin aluksi seuraamiset, maahan menot, seisomiset jne..meillä on "ongelmia" käännöksissä varsinki vasempaan päin..eli ite oon tehny loivia käännösiä mitkä on ok, mut oikeet käännökset ei meekkään..eli pitää opetella käveleen suoraan ja tekeen käännökset oikein..Ja edelleen liikkeestä maahan, seiso, istu..ei pysähdy heti..tekee liikkeen, mut tulee kaks omaa mittaa eteenpäin..Ja sit palikkaa..voi mua..ihan väärin oon opettanu..ihme et on kyllästyny palikkaan..eli tätä "pidä" treeniä oon tehny niin et suoraan sanottuna oon tunkenu sen koiran suuhun ja se pullauttaa sen sitten pois..noh, nyt sitten aletaan ottaa sitä saalistusleikkinä..se toimi kentälläki jo..sofi oikein halusi koskea siihen..jee!!!:) Nää on aina hyviä kun on joku kattomassa joka hallittee hommat..saa tietää omat virheet! Vielä on hyvin aikaa treenata liikkeestä pysäytykset kisoihin..hommaa on! :)